.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس

نوري زاده: هدف براندازي جمهوري اسلامي است
واحد مرکزي خبر- نوري زاده از عناصر فعال ضد انقلاب اعلام کرد، هدف مخالفان جمهوري اسلامي از پشتيباني از موسوي و کروبي استفاده از آنها براي سرنگوني نظام اسلامي است.شهرام همايون، مدير تلويزيون کانال يک در گفتگويي با عليرضا نوري زاده روزنامه نگار فراري و خبرنگار راديو کلن در لندن گفت: از ويژگيهاي بارز نوري زاده يکي اعتقاد به پرچم شير و خورشيد و ديگري براندازي جمهوري اسلامي است و در عين حال از موسوي حمايت مي کند چگونه مي شود اين مجموعه را کنار هم قرار داد؟ نوري زاده در پاسخ گفت: آشکار است که من کليت جمهوري اسلامي را نفي مي کنم، اما در عين حال شاهد جنبشي هستم که در 30 سال گذشته وجود نداشته است؛ جنبش سبزي که همه نوع افکار و انديشه اي در آن وجود دارد از کسي که به رژيم سلطنتي اعتقاد دارد تا کساني که خواهان جمهوري اند از مارکسيست و چپي تا خلقي و حتي کساني که به جمهوري اسلامي اعتقاد دارند؛ همه درآن هستند. نوري زاده افزود : من از جنبشي سخن مي گويم که روز قدس شعار مي داد «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران»، اين شعار در مخالفت با اهداف انقلاب اسلامي بسيار با معناست.

معاون احمدي نژاد، رئيس دفتر رحيمي شد
ايسنا - محمدجعفر محمدزاده معاون ارتباطات و اطلاع رساني رئيس جمهور به عنوان رئيس دفتر محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور منصوب شد.

التهاب در نمايشگاه مطبوعات هنگام حضور عليرضا بهشتي
خبر آنلاين - حضور عليرضا بهشتي در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها حاشيه ساز شد.در پي حضور بهشتي از اعضاي ارشد ستاد مير حسن موسوي جمعيت زيادي از موافقان وي دستهاي خود را به علامت پيروزي بالا بردند.
مخالفان حضور بهشتي نيز با سر دادن شعارهايي خواستار اخراج وي از نمايشگاه شدند.در شبستان مصلي، موافقان و مخالفان عليرضا بهشتي، به «هو» کردن يکديگر پرداختند.

حق شناس: کاش موسوي و کروبي به احمدي نژاد تبريک مي گفتند
ايرنا- محمد جواد حق شناس، عضو ارشد حزب اعتماد ملي گفت: کاش همان گونه که ناطق نوري در انتخابات سال 76 پس از پيروزي خاتمي به او تبريک گفت، در انتخابات 22 خرداد سال 88 نيز موسوي و کروبي به احمدي نژاد تبريک مي گفتند و احمدي نژاد هم با ايجاد رابطه دوستي و تعامل، قضيه را تمام مي کرد.

نماد حرم رضوي در نيروگاه بوشهر برافراشته شد
مهر- پرچم سبز رنگ به عنوان نماد حرم مطهر رضوي روز شنبه با حضور شماري از خادمان امام رضا(ع) و مسؤولان استان بوشهر در نيروگاه اتمي بوشهر برافراشته شد.

روايت قاليباف از آخرين تماس تلفني با سردار شوشتري
فردا- محمدباقر قاليباف،شهردار تهران در جديدترين يادداشت خويش در وب سايت شخصي اش نوشته است: جمعه شب بود که تلفن زنگ زد قصد پاسخگويي نداشتم ولي انگار همه مي گفتند گوشي را بردار. وقتي برداشتم صداي سردار شوشتري بود. بسيار خوشحال شدم چراکه حدود بيش از سه ماه بود که او را زيارت نکرده بودم. تلفن بسيار گرمي شد و حسابي از دلتنگي بيرون آمدم. کمي از اوضاع و احوال شرق کشور گفت.
قاليباف در بخش ديگري از اين يادداشت افزوده است: صبح دوشنبه رسيديم خدمت آقا. فضاي خاصي بود، خيلي قابل تعريف نيست. آقا تعابير زيبايي از شهيد شوشتري داشتند. ...به نظرم زيباترين تعبير ايشان اين بود، آقاي شوشتري خودش را به اين کاروان رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.